بی عدالتی تا چه حد!!!!!!!!!!!!!!!!!


خبرنامه امیرکبیر: شعبه ششم دادگاه انقلاب تهران، مجید توکلی، احسان منصوری و احمد قصابان از دانشجویان دانشگاه امبیرکبیر را به حبس تعزیری محکوم کرد.
این سه دانشجو امروز در دادگاه حاضر شدند و حکم به آنها ابلاغ شد. بر اساس رای دادگاه مجید توکلی به سه سال، احمد قصابان به دو سال و نیم و احسان منصوری به دو سال حبس تعزیری محکوم شده اند
به گزارش خبرنامه امیرکبیر مجید توکلی به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال و به اتهام توهین به رهبری به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شده است. احمد قصابان نیز به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال و به اتهام توهین به رهبری به یک سال و نیم حبس تعزیری محکوم شده است. احسان منصوری به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۶ ماه و به اتهام توهین به رهبری به یک سال و نیم حبس تعزیری محکوم شده است.
شعبه ششم دادگاه انقلاب همچنین در خصوص اتهامات توهین به مقدسات و توهین به مراجع تقلید از خود سلب صلاحیت کرده و پرونده این سه دانشجو را در این خصوص به دادگاه عمومی ارجاع داده است. قصابان، توکلی و منصوری در حال حاضر با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می برند.
وکیل مدافع احسان منصوری، مجید توکلی و احمد قصابان اعلام کرد: پس از ابلاغ رای صادره از سوی دادگاه انقلاب نسبت به این احکام در دادگاه تجدیدنظر اعتراض می‌کنیم.
محمدعلی دادخواه با بیان این مطلب گفت: با توجه به این‌که در مراحل مقدماتی و در حین رسیدگی، دانشجویان هیچ‌یک از اتهامات مطروحه را نپذیرفتند و دلیل اثباتی باید از طریق قانون اخذ و اثبات شود، این احکام را نمی‌پذیریم.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر مجید توکلی، احمد قصابان و احسان منصوری، سه دانشجوی دانشگاه امیر کبیر در اردیبهشت ماه امسال و به دنبال انتشار نشریات موهن در این دانشگاه بازداشت شدند که آخرین جلسه‌ دادگاه این افراد در ۷ مهرماه برگزار و آخرین دفاعیات اخذ شد.
صدور این احکام سنگین و بی سابقه در حالی است که در دوران بازداشت این دانشجویان اخبار فراوانی مبنی بر شکنجه و آزار و اذیت این دانشجویان در بند ۲۰۹ اوین و اخذ اعترافات جعلی در زیر فشار منتشر شد، بگونه ای که هاشمی شاهرودی رییس دادگستری تهران را مامور رسیدگی به اخبار شکنجه دانشجویان کرده است.
لازم به ذکر است با توجه به این که متن حکم صادره هنوز به رویت وکیل مدافع این دانشجویان نرسیده، هنوز مشخص نیست احکام صادره به مربوط به انتشار ۴ نشریه جعلی و موهنی است که در ۱۰ اردیبهشت ماه در دانشگاه منتشر شدند یا به شکایت علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه امیرکبیر، از این دانشجویان به سبب فعالیت های دانشجویی شان باز می گردد.